Strona korzysta z plików cookie w celu umożliwienia skorzystania z podstawowych funkcji strony takich jak np. nawigacja (istotne cookie), w celu zapamiętania pewnych ustawień (funkcjonalne cookie), w celu analizowania zachowań użytkowników na poszczególnych stronach internetowych (analityczne cookie) oraz zbierania informacji (biznesowe cookie).

Sprawdź Politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji.

Eliza Grajek
Stanowisko
PSYCHOLOG; TRENER TUS
Opis pracownika

Absolwentka Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku psychologia kliniczna i zdrowia oraz studiów z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów. Posiada kwalifikacje Trenera Umiejętności Społecznych I i II stopnia, zdobyte w Studio Psychologicznym Joanny Węglarz. Ukończyła również szkolenie z Treningu Jedzenia u dzieci z zaburzeniami rozwoju, organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm. Zdobyła wiedzę z zakresu komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC) podczas szkoleń prowadzonych przez mgr Paulinę Gałczyńską oraz Fundację Pomoc Autyzm. Posiada uprawnienia do posługiwania się narzędziami diagnostycznymi Stanford-Binet 5 oraz ADOS-2.

 

Pierwsze doświadczenia zdobywała na wolontariacie i praktykach w Domu Wspólnym Fundacji Opieka i Troska. Posiada doświadczenie w pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej całodobowej we Wrocławiu, gabinetach psychologicznych, gdzie prowadziła zajęcia Treningu Umiejętności Społecznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz terapie indywidualne, a także zdobywała doświadczenie w przedszkolu terapeutycznym dla dzieci ze spektrum autyzmu i niepełnosprawnościami sprzężonymi na stanowisku nauczyciela i psychologa. Obecnie pełni funkcję psychologa w Publicznym Przedszkolu Galileo oraz prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych w gabinecie psychologicznym PSYCHOgab. 

 

 

Stale poszerza swoją wiedzę, uczestnicząc w licznych szkoleniach i webinarach, takich jak: „Sposoby na lepszą pamięć i koncentrację u dzieci”, „W labiryncie dziecięcych emocji – sposoby na trudne emocje podczas TUS” czy „Jak rozwijać funkcje poznawcze u dzieci?”. Nieustannie dąży do podnoszenia swoich kwalifikacji, aby zapewnić dzieciom jak najlepsze wsparcie